lördag 14 januari 2012

Tankar och mys

Har precis lagt minstingen i sängen och dom två stora är hos mormor och morfar så jag och Marcus hoppas på en liten myskväll ikväll. :D

Vi har dop om en vecka så egentligen har jag mycket att göra men hinner inte med så mycket när jag ska amma i tid och otid och ta hand om barnen allmänt, men Amanda min har hjälpt mig så jag har iallafall gjort sugarpasten :D bakade även jättegoda brownies idag från Leilas bakbok men det äter vi på nu. (sätter ut recept imorgon :))

Mor min ska hjälpa mig med barnen nästa vecka så jag ska kunna baka till 60-70 personer och det är jag väldigt tacksam för! :D Och sedan är det redan dags att planera inför Anthons sjuårskalas och han önskar sig en beyblade   tårta :O Hur ska nu detta gå?

Nu sitter min Marcus och väntar på mig i soffan och eftersom Aldís kan vakna närsomhelst så är det bäst att jag skyndar mig till honom och tar till vara på dessa minuter! ;)



Ha en underbar kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar