onsdag 30 mars 2011

bloggen och jag :/

Ja, jag sist när jag skulle blogga så satte det stopp för bilder... tydligen så har jag utnyttjad all bildplats man får..jag som trodde man kunde sätta upp oändligt med bilder hehe Marcus tror dock att problemet är att jag har laddat upp för STORA bilder...alltså det är en speciell camera som Amanda har (som jag har lånat) och bilderna har för hög upplösning eller något... vad vet jag. Problemet är iallafall hur ska jag göra nu... typ gå in och ändra filstorleken på alla bilder och sätta tillbaks dom? :/  Då får jag väl gå igenom ALLA mina blogginlägg och så... usch fy blääää Håller på med en tårta just nu iallafall som ska vara klar ikväll så vi får se om jag fixar detta imorgon.... jag har faktiskt tre barn att ta hand om också haha ett hem, matlagning mm :P Så om detta tar ett par dagar så hoppas jag att ni har tålamod med mig. Visst jag har en super sambo som skulle kunna hjälpa mig också men han har såååå mycket på jobbet just nu så jag vill inte ens be honom om detta just nu ;) Har varit mycket övertid ett tag nu så när han väl är hemma så vill jag bara sitta och titta på honom när barnen väl har somnat..gosa lite och så... det är faktiskt viktigt! :D Men men...jag lagar detta så fort jag kan!

kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar