onsdag 20 juli 2011

En tårta...

Hej!

Som ni märkt så verkar det som om jag har försvunnit.. och jag måste nog meddela att det kommer att vara så ett bra tag framöver om inte ett mirakel sker. Det här är min fjärde graviditet och ni som känner mig vet att min kropp är kanske inte den största och starkaste så just nu känns det som om den håller på att gå sönder :/ Jag är nu i vecka 21 men väger 50 kg.. innan jag blev gravid så vägde jag 52 så jag vänar på att få gå upp några kg till! Det är både foglossning, ischias och andra roliga krämpor som besöker mig. :)

Men jag har en underbar sambo, och dom finaste föräldrar man kan önska sig så hjälp har jag här hemma men klarar inte av..orkar inte med en massa bak och tror inte jag ska blogga om min "underbara" graviditet  för att jag tror inte att det är det ni vill läsa om ;)

Lyckades göra en trädgårdstårta för någon vecka sen dock så här får ni en bild
Födelsebarnet älskar sin trädgård så det blev denna tårtan

Jag ska få klart en tårta till på fredagen också och sedan blir det inget mer :)
Som tur är så kan jag ju sitta ner när jag dekorerar... men sedan får det räcka... tills jag blir starkare eller tills våran lilla tös poppar ut :)
Hon är inte beräknad förrän 6 december så det är ett tag kvar :/

Ha en skön sommar sålänge :) Mvh Sóley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar