fredag 27 april 2012

Färga, spackla och täcka - video blogg :P


Nu har jag försökt  få med det här på film! Första två videorna var jag ensam med två småttingar men sedan kom mor min och fina Amanda..dock blev det nog lite knasigt men roligt?

Ångrar att jag spacklade med grädde eftersom med smörkrämen hade jag kunnat hålla på längre med detaljer eftersom det stelnar i kylen och skyddar tårtan mot värmen men nu gjorde jag som jag gjorde och den lär smaka riktigt mumsigt imorgon..dessutom är svart och rött jobbigast att hålla på med :P men men..here we go ;)

Här färgar jag massan:


Här visar jag hur jag har fyllt och förvarat tårtan




Här visar jag hur jag har spacklat tårtan med grädde


Här visar jag hur jag täcker tårtan med sockerpasta men tyvärr tog filmen slut precis innan jag han klart.. men ni ser ändå påänge :P det var bara kvar att skära bort överflödet :D


Ja var detta inte till någon hjälp så kanske det så roligt ut iallafall :P muahaha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar