onsdag 13 april 2011

Don´t you worry `bout a thing ;)

Ni som känner mig vet att jag inte har dom bästa graviteterna och undrar säkert varför utsätter mig för det om och om igen :P Svaret är enkelt! Utkomman ;) Resultatet ;) Dom underbart vackra barnen som växer och ger mig glädje och styrka  :D so that´s why ;)

Iallafall så mår jag kanske inte sådär superbra just nu MEN ni som har beställt tårtor har inget att oroa er för ;) Som tur är så har jag en underbart stöttande man och kommer att se till så att jag har ork till att göra finfina tårtor till er :D Som tur är så är det inte så mååånga hihi men har två tårtor denna månaden iallafall och nästa månad så fyller både Marcus och Alvin år och sen har jag ett par tårtor till :P Jag kommer inte att ta på mig för mycket utan bara det jag orkar så jag kan göra det riktigt bra! :D


 Men just NU mår jag skit och vill bara ligga i soffan och gör det jag måste...försöker trycka i mig lite mat men det är inte lätt :P hmm Det som gör mig dock positiv just nu är att jag slipper gå till en butik varje dag och sitta på en inte så skön stol och vänta på att klockan slår sex utan jag är faktiskt hemma med soffa, säng, bad och ett...KÖK så jag kan försöka småäta så gott jag kan :D so don´t you worry bout a thing :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar