onsdag 20 april 2011

Ett paket har kommit!

Jag hade beställt lite bakgrejer på nätet inför två tårtor som jag skulle gjort nu till helgen men jag har inte orkat hämta ut grejerna hihi. Ska dock hämta ut dom idag! Paketet innehåller färger och bokstavsutstickare så det ska bli kul att öppna det..dessutom så är det ALLTID kul med paket :D Tyvär så blir det inget av tårtorna då det blev lite ändrade planer :P Men i i Maj blir det garanterat två kanske tre tårtor :D

Jag har mått skit nu i ett par veckor men försöker stoppa i mig mat när jag kan och det känns nu dom senaste två dagarna som det kanske kan vända! :D Me hope! Kan bero på att min underbara dotter har matat mig så fort jag börjar bli gnällig i soffan hehe. Måste ge Amanda en stor bukett rosor för hon har varit helt fantastisk! Såklart min underbare Marcus också då tyvärr att jag är gravid och mår inte sådär super så drabbar det hela familjen :/ Men alla är helt underbara och jag kunde inte önska mig en bättre familj! Funderar på att bjuda några riktigt goa vänner hit till helgen för att jag tror nog jag ska orka med det nu och och Alvin saknar sin partner in crime, så då får jag baka något riktigt gott och mumsigt och såklart kommer jag att dela med mig det här och receptet ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och mumsa på en baguette med kalkon och ost som Amanda har fixat åt mig <3

Imorgon blir det besök på mödravården så wish me luck!

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar