måndag 23 maj 2011

Marcus kalas!

Jag hade ju inte bloggat om min älsklings kalas ju :O
Vi hade bara ett lite kalas med våra föräldrar och lite syskon. Tyvärr så var det här innan min sjukhus vistelse så jag klarade inte av att göra tårtan jag hade planerat till min Marcus! Men jag tänkte att jag kan ju iallafall göra den god så jag gjorde hans favorit med massa grädde, jordgubbar och hemmagjord vaniljkräm! Här kommer tårtan!
 Jag sockrade jordgubbarna och lät dom ligga ett tag sedan strödde jag dom över bottnen
 Hällde lite vaniljkräm över allt
 Sedan blandade jag vaniljkräm med grädde och fyllde tårtan med det.
Och efter det så lade jag på locket och hade vanlig grädde med vaniljsocker i och smetade över hela tårtan och därefter en massa jordgubbar! God var den iallafall ;)




Grattis min älskade Marcus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar