måndag 23 maj 2011

Smörgåstårtor till Alvins stora dag!

Ja nu fyllde mitt yngsta mirakel ett år så då blev det ett litet kalas. :)
Jag hade tyvärr blivit inlagd på sjukhuset söndagen innan och blev utskriven på onsdag då min kropp inte klarade av mer så dom fick ta hand om mig och fylla mig med dropp :P Dom tog väl hand om mig på sjukhuset medans min kära mor tog hand om barnen och hemmet medans Marcus fick jobba hårt :P Tack vete jag en underbar familj som ställer upp i vått och torrt då min mor har tagit hand om mig och barnen även efter min utskrivning :D

Marcus ville dock att vi skulle köpa smörgåstårtor så jag slapp förstöra det dom hade byggt upp på sjukhuset hehe men eftersom vi var försent ute och kalaset var på lördagen så fick det bli att jag gjorde dom iallafall! Jag kan säga att detta var första gången jag gjorde smörgåstårtor och jag smakade faktiskt inte själv på dom pågrund av mitt illamående hehe men fick fina komplimanger  och folk åt dom med god lust så jag måste nog säga att jag var riktigt stolt! Jag gjorde en skink och rostbeef tårta och en räktårta med räkor jag fick av min käre far www.islandsfisk.se och här får ni lite bilder trots att det kanske inte hör inne i "bak" kategorin :P


1 kommentar:

  1. du klarade ditt barnkalas galant utan tvekan och smörgåstårtorna var jätte goda.

    SvaraRadera