torsdag 26 maj 2011

vågar jag?..

Vet inte om jag vågar skriva detta då förra gången jag skrev att jag mådde bättre så blev jag med en gång sämre och hamnade tillslut på dropp haha Men idag har faktiskt varit en ok dag och just nu mår jag jättebra och har ätit jättegod mat som min Marcus hämtade ifrån Invito åt mig :D Så jag känner mig riktigt mätt och belåten hihi

Vi får hoppas att det håller så min familj kan få tillbaks sin mamma/sambo <3

Har nog fortfarande inte fattat att jag ska bli mamma igen för fjärde gången..det känns så overkligt men på söndag går jag in i vecka 14...kanske dags för magbilder snart? :P

Nu ska jag gå och mysa med min Marcus och Anthon innan läggdags :D

Kram till er alla <3

2 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre och jag HOPPAS att det håller i sig. Kramar

    SvaraRadera
  2. hoppas du kommer att må bra frammöver elskar dig <3<3<3 :D

    SvaraRadera