onsdag 23 februari 2011

Mitt bästa köp till mitt tårtmakeri

The mat!

Den är helt underbar att arbeta med stor och smidig! Det är bara att titta på videon ;) Jag hade så svårt att hitta vart jag kunde köpa den och hittade den inte i någon av onlinebutikerna här i Sverige så det slutade med att jag fick beställa den ifrån Island, och det var det väl värt! Jag gjorde svampbob-fondanten med den och den var så stor (8 våningar hög!) Så att utan "the mat" så hade den nog ramlat isär om jag hade försökt lifta på den, eller fått göra den i några sektioner.


Marcus hade även gett mig underbara julklappar till mig som innehöll:
  • spritspåse med flera olika tyllar
  • En rolig bok One more Slice av Leila Lindholm
  • Och en NON STICK kavel (hade en träkavel innan och då blev inte fondanten lika len och fin)
Det är kul när ens älskling vet vad han skall köpa hihi och allt har kommit till väl andvändning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar