söndag 20 februari 2011

Tävla och vinn en tårta ifrån Bakmor :D

Hej alla glada där ute! :D Jag känner mig lite sugen på en utmaning så om ni kommenterar vilken tårta ni vill ha (Tema och smak) så kommer jag att lotta ut ett av förslagen, baka den och ge den till den som önskat sig den! T.ex  "Hej jag vill ha en tårta med temat baby till en babyshower med ljus botten och passion smak"...ja eller liknande ;) Ni skriver vad ni önskar och sedan den 2 mars så lottar jag ut vinnaren och den kan hämta sin tårta lördagen den 6 mars. Jag bor i Varberg och mer detaljerad adress kan vinnaren få efter lottningen ;) Spännande!

Max 1 bidrag per person.

Peace and love

5 kommentarer:

  1. Hej Sóley. Det hade varit riktigt häftigt att vinna en tårta med mitt favorit-TV-program på. Jag önskar alltså en tårta med Händige Mannys verktyg.  
    Jordgubb- och vaniljsmak och ljus botten hade nog varit gott. 

    Hoppas jag vinner... då ska jag dansa min "Händige Manny dans" för dig. Det gör jag nämligen när jag blir riktigt glad.
    Kram Mio

    SvaraRadera
  2. hej soley!jag skulle gärna vilja vinna en fin tårta som du har bakad de ser verkligen fina ut, jag hoppas jag kommer att vinna, tack på förhand.

    SvaraRadera
  3. hej soley hoppas jag vinner en tårta, jag vil ha en vit botten och shokladmousse och sedan grädde ofan på allting. pusspuss din mamma love.

    SvaraRadera
  4. jag vil ha mycket grädde!!!!!!!!!!!!!!!!mamma

    SvaraRadera
  5. Hej Sóley,
    Jag heter Freja och drömmer om en tårta som ser ut som en nyckelpiga =) Jag tycker om choklad & grädde så det skulle vara mumsigt med en chokladbotten, passionsmousse & lite grädde mmmm! Tänk att få vinna en sån goding...Mamma hälsar och säger vilken fin & rolig blogg! Kram

    SvaraRadera