måndag 20 februari 2012

Citronmaräng paj och trolldeg :P

Nu är det sportlov och barnen hemma och härjar!

Så då måste vi hitta på lite grejer :) Det kan dock inte bli något avancerat som resor hit och dit då Marcus jobbar och vi har småttingar men något ska vi nog kunna hitta på :) Halmstad simhall låter faktiskt lockande men då behöver jag nog något vuxet sällskap som kan hjälpa mig så vi får väl se hur det blir med det. Idag så ska vi dock göra trolldeg så barnen ska få modellera lite och jag har planerat att göra en mumsig citronmaräng paj med citron krämen jag gjorde häromdagen. Och tvätta fönsterna hade  jag med på min lista.... återkommer senare angående pajen ;D

1 kommentar:

  1. det är så roligt att se att du har börjat med bloggen igen efter det att du har fått din minsting <3

    SvaraRadera