onsdag 7 mars 2012

Cupcake beställning och besök :D

Helluuu

Min sambo åker till Tyskland på vapenmässa imorgon och jag kände/känner redan att jag saknar honom. Vad ska jag och barnen hitta på förutom våra vardagssysslor?  Men så fick jag en liten beställnig på romantiska cupcakes som ska vara färdiga på fredag och så på lördag så ska jag och barnen till Halmstad och träffa en annan nybliven mamma! :D Det tycker både jag och barnen att det ska bli spännande och kul!

På torsdag kväll kommer jag att ha fullt upp med att göra jättefina romantiska cupcakes till ett jättefint födelsebarn!
Få se om min syster och mamma kommer också att hålla mig sällskap! :D Jag gillar besök och sällskap nämnligen :P Och ikväll kommer min Martina hit och vi ska snacka om ditten och datten men det blir nog mycket bakprat då vi båda gillar att baka hihi.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar