fredag 9 mars 2012

En rörig tjej en rörig blogg

Usch vad rörig jag är.. innan jag träffade Marcus så var jag nog nära på att bli en kandidat till "extrema samlare" då jag hade sparat på nästan allt från det att jag var liten. Alla lådor och skåp fyllda med skräp med mera. :P Marcus fick mig att släppa taget och slänga massor med skräp och även fula gamla möbler hihi . Ett skitfullt runt glasbord som jag kämpade att hålla fast i för att det hade ett "sentimentalt" värde för mig till exempel. Varför? Jag vet inte men hade haft det fula bordet sen jag var 18 år haha.

Iallafall så tack vare Marcus så har vi ordning på det mesta nu :P Usch att behöva erkänna detta haha men varför jag gör det är för att jag har kikat genom min blogg och det är mig en riktigt rörig blogg som jag nu måste fixa till! Oh my! Inlägg hit och dit. Har ett par kategorier men inte varit duktig att sortera in inläggen där o.s.v.

Ja mina vänner det här ska jag ta tag i! Speciellt då jag har märkt att läsare har ökat så jag vill ju ha fint här när jag får besök hihi :D Så jag ska sätta mig en kväll och försöka städa upp min blogg, uppdatera den och göra den fin! Men det blir nog mycket jobb och jag har fyra barn så ni får ha lite tålamod mina damer och herrar!


Nu ska det städas! ;)

Ps Ge mig gärnan förslag på olika kategorier och kanske ett nytt utseende? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar